Monday, May 25, 2009

Tempat lepak aku!

Ianya diantara jalan Chow Kit dan Jalan Tunku Abdul Rahman

Jalan ini memang terkenal dengan kesesakan lalulintas lebih2 lagi waktu pergi kerja dan balik kerja. Diantara dua jalan ni ada sebuah shopping Complex yg bernama Maju Junction.Disinilah aku selalu melepak, kalau terjumpa aku disini tegur2 la aku ye? Kat sini tak la sehebat Shopping Mall yg ada di K.L, Seperti Pavillion, K.L.C.C, 1 Utama. Just simple a Mall tapi selesa, semua ada, Restoran makanan fast food, Food Court, Giant dan macam2 la.
Dia ni Mr DJ disini, kerjanya setiap hari mainkan lagu pada penggunjung yg datang disini dan memberi info pada yg bershopping diMall ini. Pada sesiapa yg memerlukan khidmat DJ , seperti perkahwinwn,majlis keramaian, Boleh berjumpa dia disini atau contac aku di H/P 019-3072904. aku jadi PR dia skarang ni!


Ha! ni pulak Taiko kedai jam! hehehe! Takdelah dia ni baik orangnya, Namanya Azmi, Dia dah kerja lama disini semenjak Maju Junction dibuka lagi. Sesiapa yg nak beli jam datang la jumpa dia disini

"kalau aku....... ada kedai kat sini aku nak bukak kedai perubatan Bekam" hahaha!

No comments:

Post a Comment