Tuesday, May 19, 2009

Salam dan Selamat Datang

"Kalau aku.................Ada baju yg ada penyaman udara?"
Hari ini ada hari yg pada aku adalah hari yg sangat hangat, hingga naik hangit bau badan, dah la kerja di luar, adoi masak rasanya. hujan pun bagai tak rasa apa apa pun.
Tu lah manusiakan bila panas mengadu bila hujan mengadu apa yang dapat tak pernah cukup. Tapi aku tetap bersukur kerana aku masih bernyawa lagi walau pun kerja yg aku lakukan agak membahayakan nyawa ku sendiri.
Kulit ku dulu agak putih jugak lah, tapi sekarang dah hitam, dulu halus kulit ku tapi sekarang dah kasar, dulu badan ku tegap sekarang dah menggelebeh dah, nak gi gym badan rasa sakit sana sini, masa pulak tak mengizinkan, nak gi SPA, ketul tak berapa nak ada,ha! ha! ha! duduk rumah je jawabnya.

No comments:

Post a Comment