Sunday, May 24, 2009

Tips2 dari Jutawan


Aku suka betul bila sebut JUTAWAN! Seronok dan sedap rasanya kalau jadi Jutawankan? Jutawan yg paling aku suka ialah jutawan yg dia kaya bukan dari hasil tipu sana tipu sini, tapi dari hasil kebijaksanaannya membuat duit dan hasil titik peluhnya sendiri. DiInternet sendiri banyak, memang banyak sungguh yg jadi Jutawan tetapi banyak jugak yg cakap tak serupa bikin, panggil orang supaya jadi cam dia, realitynya dia bukannya Jutawan, Rupawan pun belum tau lagi. So untuk memendekkan lagi cerita laman web yg aku paling suka surf ialah laman web Jutawan Malaysia, Kat sini banyak info, tips yg sangat berguna yg boleh kita pakai. Yg nak mulakan perniagaan diInternet bolehlah intai web ini, Yg dahagakan ilmu pun boleh tengok2, tip2 yg diberi amat bagus dan tak kedekut ilmu. nak lawat webnya ikut sini KLIK.
" kalau aku jadi.........Jutawan aku nak jadi cam si Irfan Khairi ni."

No comments:

Post a Comment