Tuesday, June 16, 2009

Nak jadi Cyborg Terminator tak?






Semasa aku sedang tengok preview cerita Terminator salvation ni, Terfikir pulak aku ada logik jugak cerita orang putih ni.
  1. Manusia sekarang semakin sibuk nak bikin robot2.
  2. Mungkin jugak suatu hari nanti komputer akan ada akal fikiran sendiri.
  3. Syarikat SkyNet courier memang dah ada di Malaysia dan di merata dunia.
  4. Doctor2 jugak telah mencipta sel2 kulit manusia.
Tapikan bab SkyNet tu, budak2 depatch tak ada kerja lagi kut ngan SkyNet sebab diambil alih robot dan komputer. Apa2 pun seronok jugak kalau dapat badan robotkan, Kuat, kena tembak tak jadi apa, cuma bila muka tu bila dah terkoyak sana sini, aku rasa tak sanggup nak tengok cermin.
Kalau korang nak jadi Cyborg yg baik cam dalam cerita Terminator tu boleh la klik sini .
Kat bawah ni cerita dia tengok la......

video

No comments:

Post a Comment