Monday, June 29, 2009

Huyoooo! seksinya.......

Semasa nak balik kerja tadi, tiba2 mata aku terpaku pada satu objek yang sangat menarik perhatian aku, nasib baik tak terlanggar orang hehe!. Pada mulanya aku ternampak bahagian belakangnya (bontot) fuh! kata hati ku,"ini menarik ni" pastu dengan lajunya aku terus ke hadapan untuk melihat bahagian depan mukanya punya la menarik matanya, potongan badannya, warnanya, bontotnya fuh! tak usah cakap la, pehh! memang meleleh dibuatnya. Nak tahu namanya? Ha! Namanya X6, BMW X6. Kalau ada pompuan cantik di sebelahnya pasti mata ni lebih tertumpu pada X6 ni, tak terpandang lagi si pompuan tu dah dibuatnya. Tak caya ha! tengok la gambarnya
Cantikkan! " kalau aku dapat keta ni fuh! mesti lupa kat orang rumah aku jap." hehe

No comments:

Post a Comment