Wednesday, August 19, 2009

Nama paling glamour di internet

Dah banyak dah kisah dia ni diInternet, macam2 cerita kelakar tentang dia, al-maklum la nama dia je dah nak tergelak kita dengar, Story dia pun terguling2 kita gelak sakan, Pada yg baru kenal atau tak pernah dengar kisah dia ni, Aku tulis lebih kurangla sajalah pasal dia kat blog aku.                 Satu hari dia ni melancung ke negara kita Malaysia. Nak masuk kat pintu airport Kastam tanya dia "nama encik siapa?" dia jawab "batman encik !" kastam tu terkejut dengan jawapan mamat ni, Dia tanya lagi "nama encik siapa?' dengan melihat mata mamat tu, Jawab mamat tu lagi "nama saya Batman la encik" kata pegawai kastam tu lagi "Encik jangan main-main ! nama encik siapa?" dengan nada yg sedikit kuat. "kalau nama kau Batman nama aku pulak Superman la ye?" sambil mengajuk2 pada mamat tu. Jawab mamat tu balik "Eh! nama encik Superman! sama la dengan nama bapak saya!" sambil tersenyum. Kata pegawai tu lagi "kau jangan main-main dengan aku!" nada yg agak garang. " Apanya yg main-main nama bapak saya memang Superman la!" Sambil menunjuk i.c nya kepada pegawai kastam tu, Malunya dan merah padam muka pegawai tu pada mamat tadi tu.  
 Ni gambar I.C mamat tu........

No comments:

Post a Comment