Tuesday, January 25, 2011

Kenapa aku lama tak update blog ni?



Sebab aku sibuk ngan besi2 yg berat lagi berkarat di Gym! Hehe! Tahun 2011 ni azam aku ialah Pasang Badan atau Membina Badan. Aku mulakan azam baru aku pada bulan Nov 2010, dengan mengunakan tenaga yg tak seberapa, maksudnya zero. Zero dari segi Ilmu, Kederat, Wang dan Supplement. Segalanya Zero! Main masuk je kat gym tu, Hanya bebekalkan semangat je. Sekarang Segalanya mula bertambah Alhamdulillah! makin kita banyak ilmu, makin bertambah wang, makin kita bertambah wang,makin kita banyak suppliment, makin kita bertambah suppliment, makin kita bertambah kederat atau tenaga. Yang paling penting bagi aku kita mesti banyak ilmu. Makin kita banyak ilmu makin mudah kerja kita. Carilah ilmu walau dimana kita berada. Campaklah diri dimana saja pasti kita akan hidup jika ilmu penuh didada.
Sebab tu la aku lama tak Update blog ini. Jika ada masa mengizinkan aku akan kongsi pengalaman dan image2 aku bersama anda semua.





No comments:

Post a Comment